Κάθε έμπειρος επιχειρηματίας γνωρίζει τη σημασία της δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων με τους πελάτες για την επιτυχία. Στην εποχή της προοδευτικής ψηφιοποίησης, όλο και περισσότερες εταιρείες μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στο διαδίκτυο, επομένως η επαφή με τον πελάτη πραγματοποιείται συνήθως στο Διαδίκτυο. Ως εκ τούτου, υπάρχει ανάγκη για ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων – CRM.Τι είναι το CRM;
Η διαχείριση CRM ή πελατειακών σχέσεων είναι μια πολύ ευρεία έννοια που προέκυψε στη διασταύρωση της επιχειρηματικής φιλοσοφίας, του μάρκετινγκ και της τεχνολογίας των πληροφοριών.
Στο πλαίσιο αυτό, το CRM είναι ένα ειδικό σύστημα του οποίου η αποστολή είναι να συλλέγει όλα τα δεδομένα σχετικά με τους πελάτες και τις επαφές των πελατών με την εταιρεία. Αυτά τα δεδομένα δεν είναι μόνο προσωπικές πληροφορίες, όπως όνομα, επώνυμο ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά και το ιστορικό επαφών με την εταιρεία μας, αγορές που πραγματοποιήθηκαν κ. λπ. Η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία και την εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Για παράδειγμα: οι πληροφορίες ότι ο πελάτης είναι άνδρας και αγόρασε Ανδρικά ρούχα στο κατάστημά μας μας επιτρέπουν να πούμε ότι θα ενδιαφέρεται περισσότερο για άλλα προϊόντα αυτής της κατηγορίας - επομένως, πρέπει να του στείλουμε ένα ενημερωτικό δελτίο με μια τέτοια προσφορά. Το σύστημα CRM σάς επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε αυτόν τον τύπο δραστηριότητας, ο οποίος είναι πολύ σημαντικός σε μια εποχή που οι περισσότερες σχέσεις πελατών με εταιρείες συμβαίνουν μέσω του Διαδικτύου.Επιπλέον, ένα σωστά εφαρμοσμένο σύστημα μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα της εταιρείας, να μειώσει το κόστος και να βελτιώσει τον κύκλο πωλήσεων.Πώς πρέπει να είναι ένα σύστημα CRM;
Προκειμένου το σύστημα CRM να εκτελεί σωστά τις λειτουργίες του, να διευκολύνει τη δουλειά μας και να αυξήσει τα έσοδα της εταιρείας, πρέπει να έχει ορισμένα χαρακτηριστικά. Μεταξύ των σημαντικότερων από αυτά είναι, ειδικότερα: ευελιξία — και ως εκ τούτου δεκτικότητα στη διαμόρφωση. Μπορούμε να αλλάξουμε καλά συστήματα ανάλογα με τις ατομικές μας ανάγκες, καθώς και τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησής μας, ειδικά επειδή καθώς η εταιρεία μεγαλώνει, οι προσδοκίες μας για το σύστημα θα αλλάξουν επίσης.
Ευκολία χρήσης-αν και το CRM είναι ένα εργαλείο με πολύπλοκη δομή και αποθήκευση μεγάλου όγκου δεδομένων, η λειτουργία του πρέπει να είναι αρκετά απλή και διαισθητική ώστε ένας νέος υπάλληλος να το χρησιμοποιεί αποτελεσματικά μετά από μια σύντομη εκπαίδευση.
Αυτοματισμός-ο σκοπός του συστήματος CRM είναι να βελτιώσει την απόδοση της εταιρείας. Όσο περισσότερες εργασίες μπορεί να εκτελέσει το πρόγραμμα χωρίς την επίβλεψή μας, τόσο το καλύτερο. Αυτοματοποίηση διαδικασιών, συλλογή δεδομένων, συστηματοποίησή τους, εκτέλεση εντολών ρουτίνας σύμφωνα με ένα πρόγραμμα — όλες αυτές οι εργασίες που πρέπει να εκτελέσει το πρόγραμμα για εμάς όταν ασχολούμαστε με πιο δημιουργική δουλειά.
Φυσικά, αυτό δεν είναι όλα τα χαρακτηριστικά ενός καλού συστήματος CRM - αξίζει επίσης να αναφερθεί η δυνατότητα ενσωμάτωσης δεδομένων από διάφορες πηγές (email, κοινωνικές πλατφόρμες, αγγελιοφόροι), καθώς και κινητικότητα, η οποία μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε το σύστημα χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε συσκευή, για παράδειγμα, ένα smartphone. Just play with paysafe pokies online paysafe pokies nz Paysafe pokies in New Zealand NZ