Ο όρος Delight δηλαδή μετατροπή των πελατών σε παναλαμβανόμενους πελάτες αποτελεί το τέταρτο στάδιο του Inbound Marketing.
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο καλύτερος πελάτης είναι ο ευχαριστημένος πελάτης. Για να κρατήσουμε ευχαριστημένους τους πελάτες που αποκτήσαμε μέσα από τα προηγούμενα στάδια, δημιουργούμε για αυτούς εξατομικευμένο περιεχόμενο. Δεν τους ξεχνάμε! Κρατάμε επαφή και χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και το πιθανότερο είναι να επιστρέψουν σε εμάς για τις επόμενες αγορές τους ή και να μας προτείνουν στον κύκλο τους.
Delight
10-11-2016